افتتاح نمایندگی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در شهر مسقط – کشور عمان

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش ، نمایندگی این موسسه در شهر مسقط – کشور عمان آغاز به کار کرد.
افتتاح نمایندگی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در شهر مسقط – کشور عمان

دکتر حسینعلی تقی تهرانی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش ضمن اعلام این خبر افزود   : در راستای توسعه دیپلماسی فرهنگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با حمایت آقای دکتر مونسان ریاست سازمان منطقه آزاد کیش اقدام به گشایش دفتر نمایندگی با مشارکت بخش خصوصی در شهر مسقط نمود .

دکتر تهرانی صادرات محصولات فرهنگی ، فراهم نمودن بستر اشتغال جوانان نخبه و توانمند در حوزه های مدیریت بحران ، مدیریت مالی ، مدیریت منابع انسانی ، آموزش های مهارتی و برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه های بانکی و بیمه این مرکز با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش را از اهداف تاسیس این نمایندگی در کشور عمان عنوان کرد .

مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش اعلام کرد که در نظر است تا با همکاری سازمان ها و ادارات آموزش عالی و آموزش و پرورش کشور عمان دوره های تخصصی در جزیره زیبای کیش و شهر مسقط بصورت تورهای آموزشی و مهارتی برگزار شود . امیدواریم بتوانیم از ظرفیت نیروهای متخصص جوان ایرانی در اجرای این برنامه ها بهره گیری نماییم .

گفتنی است این نمایندگی با حضور مدیران ارشد موسسه آموزشی علوم و فنون کیش و مقامات شهر مسقط روز جمعه بیست و ششم تیرماه افتتاح گردید.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: