برگزاری دوره های گردشگری آموزش EDU-Tourism در جزیره کیش

برگزاری دهمین دوره گردشگری آموزش EDU-Tourism مدل سازی تخصصی در حیوانات آزمایشگاهی و یازدهمین دوره بیولوژی تولید مثل در فرهنگسرای مرکزی جزیره کیش
برگزاری دوره های گردشگری آموزش EDU-Tourism در جزیره کیش

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، دهمین دوره گردشگری آموزش EDU-Tourism  مدل سازی تخصصی در حیوانات آزمایشگاهی و یازدهمین دوره بیولوژی تولید مثل در فرهنگسرای مرکزی جزیره کیش توسط پژوهشکده رویان برگزار شد.

این دوره ها شامل دوبخش می باشد که اصول اولیه و ابتدایی آن در تهران و بخش دوم که تخصصی می باشد در جزیره کیش و بصورت دوره های گردشگری آموزش ( EDU-Tourism) توسط معاونت آموزشی پژوهشکده رویان برگزار می گردد.

دوره مدل سازی تخصصی در حیوات آزمایشگاهی در دو بخش "اصول اولیه مدل سازی" در تاریخ 24 الی25 مهرماه در تهران و "اصول تخصصی مدل سازی" در تاریخ 27 الی 28 مهرماه در فرهنگسرای مرکزی کیش و با حضور 10 داوطلب برگزار شد. همچنین دوره بیولوژی تولید مثل در دوبخش "تکنیک های بیولوژی اسپرم" در تاریخ 24 الی 25 مهرماه در تهران و "بلوغ تخمک و لقاح آزمایشگاهی" در تاریخ 27 الی 28 در فرهنگسرای مرکزی کیش و با حضور 12 داوطلب برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره ها علاوه بر کسب یادگیری و استفاده از امکانات آزمایشگاهی از امکانات تفریحی جزیره کیش  نیز استفاده کردند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: