چگونه مهارت های نوشتاری خود را در زبان انگلیسی به صورت آنلاین تقویت کنیم؟

اهمیت واضح، دقیق و صحیح بودن در مهارت نوشتاری زبان انگلیسی را نمی توان نادیده گرفت. اهداف شما در تسلط به زبان انگلیسی هر چه که باشد، شما با مهارت نوشتاری که مهارتی ارزشمند در زبان انگلیسی است، تعریف و دیده می شوید.
چگونه مهارت های نوشتاری خود را در زبان انگلیسی به صورت آنلاین تقویت کنیم؟

اهمیت واضح، دقیق و صحیح بودن در مهارت نوشتاری زبان انگلیسی را نمی توان نادیده گرفت. امروزه دانش‌آموزان و استادان دائماً به صورت کتبی با یکدیگر در ارتباط هستند - از ایمیل گرفته تا نوشتن متن و حتی ارائه دادن. اهداف شما  در تسلط به زبان انگلیسی هر چه که باشد، شما با مهارت نوشتاری که مهارتی ارزشمند در زبان انگلیسی است، تعریف و دیده می شوید.

به عنوان مثال، یک معرفی نامه ی عالی می تواند شانس شما را برای مصاحبه در یک شرکت انگلیسی زبان بالا ببرد یا حتی از بین ببرد. برای دانشجویانی که قصد دارند در دانشگاه های برتر انگلستان یا ایالات متحده تحصیل کنند، برخوردار بودن از مهارت نوشتاری قوی در زبان انگلیسی ضروری است - از بیانیه های شخصی و امتحانات ورودی گرفته تا پایان نامه های طولانی. حتی اگر در محل کار یا تحصیل خود از زبان انگلیسی استفاده نمی کنید، برخوردار بودن از مهارت نوشتاری خوب، خود یک مزیت بزرگ است، چه یک دوست قدیمی مجازی داشته باشید و چه صرفا نیاز به ارسال ایمیل به هتلی که برای تعطیلات تابستانی تان رزرو کرده اید داشته باشید.

اگر به دنبال راهکارهایی ساده برای بهبود مهارت‌های نوشتاری خود به صورت آنلاین هستید، نکات زیر را دنبال کنید تا به سرعت مهارت های نوشتاری تان  در زبان انگلیسی تقویت شوند:

1. زیاد مطالعه داشته باشید.

اغلب، بهترین نویسنده ها مشتاق ترین خوانندگان هستند. این می تواند برای نویسندگان مشهور و همچنین برای شما به عنوان یک دانش آموز انگلیسی صادق باشد. با خواندن مطالب متناسب با سطح خود شروع کنید. می تواند یک داستان کودکانه باشد یا یک روزنامه انگلیسی زبان آنلاین، و سپس هر هفته خود را با مطالب خواندنی جدید به چالش بکشید. به ساخت جملات توجه کنید و توجه داشته باشید که برای عالی نوشتن نیاز به پیچیدگی خاصی نیست.

2. فهرستی از واژگان برای خود تهیه کنید.

در حین خواندن، واژگان مفیدی که به آنها بر می خورید را یادداشت کنید تا بتوانید در نوشته خود بگنجانید. این واژگان می توانند صفت های جالب یا کلمات ناآشنا جدیدی باشند که می خواهید به فهرست خود اضافه کنید. می توانید آنها را با یک تعریف به زبان انگلیسی یادداشت یا تایپ کنید و برای فعالیت نوشتاری بعدی خود نگه دارید.

افزودن کلمات جدید و صفت های توصیفی عالی به حرفه ای تر شدن و جالب تر کردن نوشتار شما کمک می کند.

3. به گرامر جملات توجه کنید.

همگی می دانیم که بخش گرامر حقیقتی کسل کننده و بزرگ ترین بار مسئولیتی بر دوش هر زبان آموزی است، اما متأسفانه یادگیری اش از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید پس از تسلط بر یک درس گرامری جدید یا صرف فعل، به استفاده از آن در نوشتار خود توجه کنید. این کار به تقویت درک شما از قوانین گرامری کمک کرده و همچنین نوشته ی شما را واضح تر، صحیح تر و روان تر می کند.

4. از یک بومی زبان (native speaker) بخواهید به شما فیدبک و بازخورد دهد.

یکی از بزرگترین امتیازات برای دانش آموزان آنلاین این است که برای هر نوشته ی خود در هر سطحی که باشند می توانند از معلمان متخصص خود و یا حتی با یک سرچ ساده از معلمان با تجربه در وبسایت ها و یا آموزشگاه های آنلاین درخواست کنند تا کارشان بررسی شود. آنها بازخورد ارزشمندی را برای بهبود نوشتن آنلاین شما ارائه می دهند.

همچنین می‌توانید نوشته‌های خود را به کلاس‌های خصوصی ببرید تا یک به یک با معلم خود مرور کنید. او می تواند به شما کمک کند تا واقعاً نوشته خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

5. به اجتماع انگلیسی زبانان بپیوندید.

به دنبال راهی سرگرم کننده برای تمرین و بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی خود به صورت آنلاین باشید. توییت کنید، از فیس بوک یا وبلاگ به زبان انگلیسی استفاده کنید که راه های عالی ای برای تمرین نوشتن شما هستند و می توانند به شما در یادگیری اصطلاحات و عبارات جدید در هنگام ارتباط با سایر انگلیسی زبانان و زبان آموزان آنلاین کمک کنند.

 

 

 

 

Source:

https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/boost-english-writing-skills-online/

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: