برگزاری جلسه مدیران شعب غرب تهران با حضور آقای دکتر تهرانی

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش جلسه مدیران شعب غرب تهران با حضور آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه برگزار گردید.
برگزاری جلسه مدیران شعب غرب تهران با حضور آقای دکتر تهرانی

آقای دکتر تهرانی مدیر عامل موسسه  ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در سال 94 گفت : طبق سیاست اعلامی از سوی هیأت مدیره محترم موسسه ، سال 94 سال توسعه کمی و کیفی موسسه همراه با ارتقاء خدمات آموزشی بود که با تلاش اساتید ، پرسنل ، مدیران شعب و رهنمودهای جناب آقای دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت همه جانبه هیأت مدیره محترم این امر محقق گردید .

وی نظارت مستمر بر فعالیتها را امری ضروری عنوان کرد و گفت : بدون شک توسعه بدون نظارت بر عملکرد با شکست مواجه خواهد شد و بر همین اساس با برنامه ریزیهای صورت گرفته ، فعالیت شعب در حوزه آموزشی ، اداری و پشتیبانی با حضور تیمهای کارشناسی متخصص مورد بررسی قرار گرفت . ایشان اضافه کرد : یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه ، برخورد حقوقی با شعبی بوده که با سوء استفاده از بند و نام موسسه آموزشی کیش در حال فعالیت بوده اند و در نهایت تا کنون شعب غیر مجاز زنجان و کرج پس از پیگیریهای بعمل آمده از مراجع ذیصلاح تعطیل گردیدند.

در پایان این جلسه مدیران شعب غرب ضمن عرض تشکر از اقدامات صورت گرفته آمادگی خود را جهت پیشبرد اهداف موسسه اعلام نمودند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: